نوشته شده توسط : امین رشيدبيگي

برنامه ای که سایت دانلود رایگان نرم افزار معرفی کرده امکان بازیابی تصاویر Picture حتی از روی حافظه دوربین دیجیتال را تنها با وصل کردن آن به کامپیوتر امکان پذیر میسازد. این نرم افزار حتی قادر است عکس های فرمت شده و پاک شده از روی Flash, Memory Stick, Smart Media و هر حافظه قابل حمل و یا هارد دیسک را بازیابی کند.
بحث بازگردانی فایل های یا همان Recovery در دهه اخیر اوج گرفته است و شرکت های مختلفی برای تهیه نرم افزار های بهتر اقدام نموده اند. به جرات می توان گفت شرکت GetData در این زمینه بسیار فعال ظاهر گشته و با ارایه دادن نرم افزار های فوق العاده قدرتمند برای بازگردانی اختصاصی انواع فایل ها و حتی ایمیل ها بسیار قدرتمند عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم نرم افزار Recover My Photos را که آخرین نسخه منتشر شده این نرم افزار از طرف شرکت GetData می باشد را به شما عزیزان معرفی کنیم.
این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست برای بازگردانی فایل های عکس کاربرد دارد و به راحتی میتواند تصاویر دیجیتال را بازگردانی نماید. شاید این پرسش مطرح گردد که این نرم افزار چطور این کار را می کند که در حالت عادی قابل انجام نیست؛ وقتی شما فایلی را حذف می کنید این فایل هنوز بر روی حافظه شماست تنها آدرس دسترسی به آن پاک شده است.
این نرم افزار بازیابی تصاویر دیجیتال از دوربین دیجیتال با رجوع و بررسی اطلاعات موجود در حافظه شما تشخیص می دهد که عکس در حالت اولیه خود به چه صورت بوده ولی برخی از فایل ها به دلیل ذخیره دوباره فایل های دیگر به کلی حذف می گردند و به این دلیل قابل بازیابی نمی باشند. شرکت GetData نیز به دلیل اینکه هر نوع فایل المانهای خاصی دارد با نرم افزار های مختلف برای بررسی فایل خاص خود اقدام کرده که احتمال بازگردارنی را چند برابر می کند.



:: موضوعات مرتبط: بازيابي اطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 1437
|
تعداد امتیازدهندگان : 1405
|
مجموع امتیاز : 1405
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین رشيدبيگي

اگر فایل های خود را پاک کردید یا فایل های شما گم شده یا دیسک و هارد خود را فرمت کردید و حتی RAW Disk اتفاق افتاده یا یکی از درایو های شما دچار مشکل شده یا حتی ویندوز را دوباره نصب کرده باشید و فایل های خود را از دست داده اید سایت دانلود رایگان نرم افزار مشکل فایل پاک شده شما را حل کرده است.
همانطور که می دانید ممکن است برخی از فایل هایی که ما به سطل آشغال انتقال می دهیم، بعدها لازم گردد که در این صورت می توانیم به راحتی آنها را با یک کلیک ساده بازگردانی داده نماییم ولی مشکل اینجاست که بعد از حذف فایل ها از سطل آشغال فایل ها دیگر در دسترس کاربر نیستند.
شرکت Getdata یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه بازیابی فایل ها بود که به طور اختصاصی برای هر نوع فایل نرم افزار مخصوص بازگردانی ابداع نمود تا کاربران با راحتی هر چه تمام تر بتوانند به نتیجه دلخواه خود دست یابند. نرم افزار بازیابی GetData Recover My Files که محصولی از تمام فعالیت های این شرکت برنامه می باشد و آخرین نسخه ارایه شده آن است ؛ هم اینک از وب سایت دانلود رایگان به صورت بدون نیاز به نصب Portable در اختیار شما قرار خواهد گرفت.



:: موضوعات مرتبط: بازيابي اطلاعات , ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد